Loyale kunder bør belønnes og plejes, og en fodboldrejse er et populært valg. Ved at booke en fodboldrejse på ét af landets bedste rejsebureauer kan du sikre dine kunder billetter til de mest eftertragtede kampe. Der er faktisk ikke dén kamp, der er uopnåelig, hvad end det er Liverpool VS Manchester City, Real Madrid VS Barcelona eller Inter Milan VS AC Milan.
I det følgende får du tre gode tips til at skræddersy den ultimative fodboldrejse, som dine kunder vil elske. Læs med!
Rejsebureauet har stor betydning, når du kigger efter fodboldrejser. Nogle har således værdifulde samarbejder med verdens helt store fodboldklubber. Det giver dig mulighed for at få eftertragtede billetter og utrolige pladser på de berømte stadioner.
Eksempelvis har et rejsebureau som footballtravel.dk, som de eneste i Danmark, et direkte samarbejde med Liverpool. Det betyder, at de har adgang til 80 faste pladser på det storslåede Anfield.
Her har du altså mulighed for at få fantastiske billetter til Liverpool-kampe på Anfield, ikke bare i FA Cup og Carabao Cup, men også Premier League. Det er en rejse, som dine kunder sent vil glemme.
De bedste rejsebureauer lader dig skræddersy fodboldrejsen, så den passer som hånd i handske til dine kunders behov. Hvis du gerne vil give dem det lidt nemt, kan du vælge en pris, som er inklusiv fly og hotel. På den måde kan de give deres fulde fokus til kampen.
Så skal de ikke tænke på meget andet end at få pakket det rigtige merch til turen. Samtidig kan det også være en billig løsning. Ikke desto mindre kan du, med de bedste rejsebureauer, helt selv bestemme, hvor meget der skal inkluderes i rejsens pris.
Fodboldrejser har som regel den eftertragtede kamp i fokus - det er feriens klimaks. Rejsedestinationen er derfor først og fremmest dét stadion, hvor kampen skal spilles. Men derudover kan du med fordel også tænke over, hvor i verden dine kunder kunne tænke sig at tilbringe et par dage.
Eksempelvis finder du store internationale kampe i både fodboldglade England, skønne Spanien og velsmagende Italien. Hvert sted har sit særlige temperament og særegne oplevelser at byde på, og det er helt op til dig, hvor du gerne vil sende kunderne på eventyr.
I den danske vinter kan det f.eks. være skønt at lade op under varmere himmelstrøg, men det kan også være, at en engelsk storbyferie taler lige til din kundekreds. Det handler altsammen om at skræddersy en rejse, der passer til netop kundernes behov, så de får mest muligt ud af ferien i fodboldens tegn.